2 Nisan 2013 Salı

Fences - Win 7 masaüstü yardımcı araç

Windows 7 de kullandığım bir çok gerekli programlarımdan birisidir. Eğer sizde benim gibi masaüstüne bir çok ikon tutuyor ve bunları bir dizayn içerisinde sol altta oyunlar, sağ üstte programlar gibi kullanıyorsanız. Kesinlike bu yazımı okumaya devam etmelisiniz.


Masaüstüm de gördüğünüz gibi bir de görünmeyen kısmı var. Mesela sağ üstte 3 tane dosya gözüküyor fakat "Fences" ile orada gizli klasör varmış gibi düşüne bilirsiniz. Fare ile oraya geldiğinizde oranın daha da altına dosyalar atmanıza olanak sağlıyor. Birde her fences penceresinin üstüne yazı yazabilirsiniz, Oyunlar - Filmler tarzında.

indirme adresi v1 Denendi çalışıyor : http://yadi.sk/d/i0N8SAfc3jK3G
indirme adresi v1 Denenmedi güvenilir : http://yadi.sk/d/d3pbNZ9w3jLae
rar şifresi : UgurOz

Şuan win8 kullanıyorum. Fences v2 deneme fırsatım olmadı. Arşivimde v1 vardı onu ve güvendiğim bir adresten v2 yi ekledim.

Programın youtube videosu :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder