12 Ağustos 2013 Pazartesi

Breaking Bad 5.Sezon 9.Bölüm

Öncelikle belirtiyorum, bu yazıda sadece web yöneticisinin kişisel yorumu bulunmaktadır. Breaking Bad'in Fragmanından başka bir şey yoktur.

Breaking Bad

 Breaking Bad için Yorumum ;


Bu muhteşem resmi de koyduktan sonra yazıma başlaya bilirim :) , Breaking Bad ile tanışmamı sağlayan kuzenim Burak Keskin'e burdan teşekkür ediyorum. Amerikan dizilerini sevenler için kesinlikle izlenmesi gereken bir yapıt. Kanser'e artık seninim derken, geride kalıcak olan insanlara para bırakmak için yasa dışı methamphetamine üretme işine karışır. Öğrencisi ile başlarda ufak işler yapsada, özel Meth'i ( Mavi Meth ) ülke çapında popülerleşir ve %99+ saflıkla üretilen bu ürün pahalı olmasına rağmen insanların gözde ürünü olur ( Meth kullanıcıları için) . Breaking Bad'i Dizisini izlerken, "Heisenberg" adını duymak bile insanı etkiliyor. Saçma gelebilir ama, bu dizi bana Mount and Blade'i anımsatıyor. Çok ufak satışlar yaparken, daha adını ekip arkadaşlarından başka kimse duymamışken, !!spoiler!! ülkenin TEK meth üreticisi olmak, lider olmak, parayı aklamayı başaramamak hepsi heyecan verici.

Kaldığı yer ve sorular :


Breaking Bad 5.Sezon 8.Bölüm çok ters yerde bitti. İzleyenler bilir " W.W." , o anı gördüğümde kendime şunu sordum. " Arkadaş bunlar hiç mi lauboda arkada ki dergilere bakmadılar. Bunlar hiç mi, o sepeti kullanmadılar. Heisenberg düşündüğümüz kadar akıllı değil mi ? . Bilmiyorum ama çoook heyecanlı yerde bitti. The Walking Dead serisinden daha çok merak ediyorum yeni bölümde olucakları. Kaçar hayatı mı yaşıcak ? Üretim için yeni açılmayı düşündükleri ülkeye mi gidicek ? bir çok soru var kafamda. İzleyelim görelim :)

http://www.youtube.com/watch?v=TSS8zz5IWgo

Salı günü CNBC-E de Salı günü altyazı bir şekilde yayınlanacak. Tabi ben daha öncesinden dizi-mag den izlemiş olurum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder