31 Ağustos 2013 Cumartesi

Professional website (Herşey Bedava) Adım 3

Önceki Professional Website Adım 1 ve Adım 2 konumuzda (Adım 1) (Adım 2) kullanıcağımız internet sitelerini, önemli terimleri, gerekli olan programları detaylı bir şekilde anlattık ve domain ile hostumuzun nasıl bağlayacağımızı resimli anlatımlarla sizlere gösterdik. Bu seferki konumuzda ise Hostumuza bağlanıcaz ve internet sitemizden indirdiğimiz temaları sitemize yükleyeceğiz. Onlarıda kapataslak editlenmesini, temadaki footer'i header'i body kısmını Adım 4 de anlatılacaktır.


Professional Website Adım 3



Hostinger


Professional website Resim 1

Hostinger sitesinden yukarıda ki resimde yer alan " Detaylar " butonuna tıklıyoruz.
Resim 2

Açılan sayfada FTP Host adı nı, kullanıcı adınızı ve üye olurken kullandığınız şifrenizi ( farklı ise hesap şifresini değiştir diyip yeni şifre girebilirsiniz. ) öğrenelim. Daha sonradan

FileZilla






Yukarda ki resimde gördüğünüz gibi, Sunucu yerine ( FTP Host Adı ) - Kullanıcı Adınızı ve Belirlemiş olduğunuz şifreyi girip " Hızlı Bağlan " diyiniz.

Tema İndirme


Tema indirmek için bi ton ücretsiz site var. Siz hemen google'a "free website templates" yazıp rasgele denemelik bir tane indirebilirsiniz. Veya http://www.freewebsitetemplates.com/preview/zerotype/ bu adrese girip hemen sağ üstte yer alan " Download " yazısı ile indirebilirsiniz. İnen dosyayı klasör'e çıkarınız ve içerisinde yer alan dosyaları ftp de yer alan " puclic_html " dosyasının içine atınız.

Not : .psd uzantılı dosyayı atmasanızda olur.




Şimdi sitenize gidip, sitenize neler olduğunu görünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder